اولیایی: کمیته فنی به زودی سرمربی تیم پاس را انتخاب خواهد کرد

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: کمیته فنی باشگاه به زودی سرمربی جدید تیم پاس را انتخاب خواهد کرد.

کاظم اولیایی در خصوص انتخاب سرمربی جدید پاس خاطرنشان ساخت: کمیته فنی خود را با ریاست منصور پورحیدری و با حضور احمد طوسی، جلال چراغپور، علیرضا منصوریان، رضا رجبی و پورمسلمی تشکیل دادیم که این گروه ماموریت‌های مختلفی دارند.

وی افزود: ما به این افراد ماموریت دادیم که کادر فنی تیم و لیست بازیکنان مد نظر خود را هر چه سریعتر به باشگاه تحویل دهند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در خصوص مربیان مد نظر خود برای حضور در تیم پاس گفت: این موضوع را بر عهده گروه فنی گذاشته ام اما معتقدم که اعضای این گروه همگی توانایی برعهده گرفتن این مسئولیت را دارند.

وی تصریح کرد: امیدوارم پورحیدری سریعتر جلسه کمیته فنی را تشکیل و بهترین انتخاب صورت گیرد.

اولیایی اظهار داشت: دو مربی خارجی در لیست ما قرار دارند که یکی از آنها بگوویچ است. بگوویچ ‪ ۲۵‬درصد شانس برای ادامه کار در پاس دارد که باید در این خصوص منتظر تصمیم‌گیری کمیته فنی باشیم.

مدیرعامل باشگاه پاس در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: با تعدادی از بازیکنان که مد نظر کمیته فنی هستند مذاکره کرده‌ایم و منتظر جواب نهایی آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به مشکل مالی حنیف عمران زاده با باشگاه پاس همدان خاطرنشان ساخت: او برای دریافت رضایت نامه‌اش باید حدود ‪ ۵۰‬میلیون تومان به باشگاه پاس بپردازد که امیدوارم هر چه سریعتر این مبلغ را به حساب ما واریزکند.

اولیایی افزود: عمران زاده این مبلغ را برای مشکلی که در همدان ایجاد کرده بود از باشگاه دریافت کرده است که لزومی برای توضیح بیشتر در این خصوص نمی‌بینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبای 1388/03/30 ساعت 22:35

چی مکنی با کاظو خان کم ازش خبر بینیویس روی وبلاگت خبراش بیل روی قندان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد