غلامی : به خاطر منصوریان و مردم همدان در پاس ماندم

مهاجم تیم فوتبال پاس همدان گفت: به دلیل شرایط جدید و خوبی که بر تیم پاس حاکم شده است به خاطر منصوریان و مردم خوب همدان در این تیم می مانم. 

محمد غلامی افزود: با توجه به اینکه از تیم ملوان پیشنهادی برای فصل بعد داشتم اما با صحبت هایی که با علیرضا منصوریان داشتم از هر نظر هیچ مشکلی وجود نداشت یک فصل دیگر قراردادم را با این تیم همدانی تمدید کردم.

وی در ادامه در مورد تیم پاس همدان تصریح کرد: تیم پاس علیرغم بازی های خوبی که هر فصل انجام می دهد نتیجه های قابل قبولی را کسب نمی کند و فکر می کنم این به دلیل کم تجربگی بازیکنان است که نمی توانند نتیجه ها را حفظ کنند که برای سامان بخشیدن به این امر سرمربی تصمیم گرفت که بازیکنان خوبی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد تا تیم پاس به جایگاه واقعی خود که تا قبل از واگذاری به استان همدان همیشه جزء سه تیم بالای جدول بود برسد.

غلامی در پایان یادآور شد: برخلاف تیم ملی که هر سال ضعیف تر می شود لیگ برتر ایران هر سال بهتر و سخت تر می شود و تیم ها به هم نزدیک تر می شوند و بیشتر باشگاه ها برای قهرمانی تیم های خود را تشکیل می دهند من هم با انجام تمرینات خوب سعی می کنم که فصل بعد آقای گل رقابت های لیگ برتر شوم.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/03/30 ساعت 22:40

به ممد آقا سلم برسان بشش بوگو امیدوارم که آق گل بشی بیری تیم ملی بازی بکنی و اونجا بری لالیگا توپ بزنی .

ممنون از اظهار نظرات
اما پسر خوب مریانجی !
سعی کن در نوشته هات طوری عمل کنی که بی لهجه باشه و معلوم نشه بچه کجائی !
البته مریانج افتخار همدان است ، اما در نوشتن باید بدون لهجه بنویسی !

یاسین 1388/03/31 ساعت 15:33 http://www.mkah.jbg.ir

دوست عزیز سلام وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید وبلاگ من با رنک 1 برای تبادل لینک آماده میباشد اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک منو با نام
۩۞۩ جدیدترین کلیپ ها و آهنگها ۩۞۩
لینک کرده و به من اطلاع دهید تا شما رو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد