علوی: با فولاد دوباره به اوج می رسم

بازیکن سابق تیم فوتبال پاس همدان گفت: فوتبال حرفه ای را با فولاد شروع کرده ام و با این تیم دوباره به اوج می رسم. 

سید محمد علوی گفت: با توافقاتی که با مدیریت و سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان لوکا بوناچیچ داشتم دوباره به تیم سابق خود بازگشته ام و سعی دارم از تیم فولاد به تیم ملی برسم.

وی ادامه داد: تمام موفقیت های که سال های پیش در فوتبال ایران و تیم ملی داشتم را مدیون تیم فوتبال فولاد خوزستان می دانم و برای تکرار موفقیت های خود به این تیم بازگشتم.

علوی در خصوص سرمربی گری لوکا بوناچیچ در تیم فولاد خوزستان تصریح کرد: سال های قبل نیز با لوکا بوناچیچ در تیم فوتبال فولاد به عنوان مربی کار کرده ام و کاملا این مربی را می شناسم و لوکا بوناچیچ نیز از من شناخت کافی دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: لوکا بوناچیچ یک کارنامه موفق در تیم فوتبال سپاهان و رقابت های جام قهرمانان آسیا دارد و اطمینان دارم که لوکا در تیم فوتبال فولاد خوزستان به موفقیت گذشته دست پیدا می کند.

علوی در خصوص جدایی از تیم فوتبال پاس همدان گفت: در نیمه فصل دوم به صورت قرضی از تیم فوتبال پرسپولی به تیم فوتبال پاس بازگشتم و شش ماه قرضی در پاس بودم و پس از اتمام قرار دادم به فولاد خوزستان پیوستم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هیچ مسئله خاصی با باشگاه پاس همدان ندارم و با رضایت کامل کاظم اولیایی از پاس جدا شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد