بگوویچ: اشتباه در خط دفاعی باعث باخت ما شد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت:‌ به دلیل کم انگیزگی و اشتباه در خط دفاعی بازی را به پیکان واگذار کردیم. 

وینگو بگوویچ پس از باخت یک بر صفر مقابل پیکان خاطرنشان کرد: شانس‌های زیادی برای زدن گل داشتیم و علی رغم تصور ما به دلیل کم انگیزگی و اشتباه در خط دفاعی بازی را واگذار کردیم.

وی افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چون شانس‌های زیادی را در این بازی از دست دادیم. تا حدودی بهتر از پیکان بودیم اما در پایان لیگ بعضی از بازی‌ها که تشریفاتی می‌شود شرایط خاص خودش را دارد.
بگوویچ در خصوص حضورش در فصل آینده در پاس گفت: من حرفه‌ای هستم و هنوز وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست اما خوشحال هستم با توجه به اینکه 16 بازیکن را از دست داده‌ام تیمی جوان و جویای نام را برای لیگ برتر آماده کردم.

نظرات 1 + ارسال نظر

جدیدترین مطلب وبلاگ فوتبال خراسان با عنوان دوکلمه حرف حساب
(فساد در فوتبال ایران بیداد می کند) به تحریر در آمده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد