علوی: دوست دارم دوباره به تیم ملی برگردم

هافبک دفاعی تیم پاس همدان گفت: دوست دارم دوباره به تیم ملی برگردم. 

سید محمد علوی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را انجام می دهم تا نظر مثبت مایلی کهن را برای حضور دوباره در تیم ملی نسبت به خود جلب کنم.

وی اظهارداشت: مایلی کهن مربی بزرگی است و او می تواند با توجه به تجاربی که در سطوح مختلف مربیگری به دست آورده تیم ملی را به جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی هدایت کند.
وی با اشاره به دیدار پاس و صبا گفت: متاسفانه در دیدار مقابل صبا در حد و اندازه های پاس ظاهر نشدیم و نتوانستیم این تیم را در همدان شکست دهیم.
وی ادامه داد: تیم هایی که در همدان مقابل ما بازی می کنند همیشه دچار واهمه هستند زیرا می دانند که پاس در خانه خود با حمایت هوادارانش حریف سرسختی برای آنان محسوب می شود.
وی درخصوص بازی با صبا اضافه کرد: در دیدار با صبا به صورت دفاعی بازی کردیم و بازیکنان تیم برای هجوم به سمت دروازه این تیم هیچ اشتباهی از خود نشان نمی دادند.
مدافع تیم پاس همدان با اشاره به این مطلب گفت: در دو بازی باقیمانده در لیگ قصد داریم تا رتبه خود را در جدول رده بندی مسابقات بهتر کنیم زیرا هنوز هم می توانیم جزء 10 تیم برتر لیگ باشیم.
وی همچنین در رابطه با بازی این هفته تیمش مقابل پیکان گفت: با توجه به حاشیه امن دو تیم فکر می کنم که بازی کم برخوردی را شاهد باشیم اما ما تمام تلاش خود را برای برد به کار خواهیم گرفت.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد