خورشیدی: می‌توانیم سپاهان و پرسپولیس را هم شکست دهیم

مربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: توانایی شکست دادن هر یک از دو تیم پرسپولیس و سپاهان که به دور بعد جام حذفی صعود کنند را داریم.

مجتبی خورشیدی پس از پیروزی 4 بر صفر پاس مقابل پیام مشهد گفت: ما دو گل زود هنگام به ثمر رساندیم و پس از آن به نوعی اشباع شدیم و انگیزه بازیکنان پایین آمد و در دقایق پایانی نیمه اول بیشتر روی کارهای فردی متمرکز شدیم.

وی که به جای وینگو بگوویچ به سالن کنفرانس آمده بود، ادامه داد: اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم از بازیکنان خواستیم تا روند 15 دقیقه ابتدای بازی را در نیمه دوم ادامه دهند و توانستیم دو گل دیگر نیز به ثمر برسانیم.

خورشیدی افزود: ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و اکنون شاهد این هستیم که بچه‌ها از یکدیگر درک متقابل دارند. در حال حاضر هارمونی لازم بین بازیکنان به دست آمده و خوشبین هستیم حداکثر امتیازات باقی مانده را در لیگ به دست آوریم و با نفراتی که داریم دور از دسترس نیست که در جام حذفی نیز قهرمان شویم.

مربی پاس همدان با بیان اینکه تمرینات پاس تا چهار فروردین تعطیل است، اظهار داشت: می‌خواهیم بازیکنان در این مدت به کارهای شخصی‌شان برسند تا پس از آن با آمادگی کامل به رقابت‌ها باز گردند.

خورشیدی در مورد بازگشت مصطفی چترآبگون به میدان تصریح کرد: این بازی، بازی برگشت وی به فوتبال بود و امید زیادی داریم که به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در مورد دلیل غیبت ابوالحسنی و غلام‌نژاد نیز یادآور شد: ابوالحسنی چون سرباز است یک ماه از ما دور بود و غلام‌نژاد هم همراه تیم ملی بود، به همین علت نتوانستیم از این دو نفر در این بازی استفاده کنیم.

دستیار بگوویچ در مورد جواد شیرزاد و احتمال رفتن وی در پایان فصل از تیم پاس گفت: این طبیعی است که در پایان فصل برخی بازیکنان بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارند و به تیم‌های دیگر بروند، در جنگ رقابت بین‌ تیم‌ها در نقل و انتقالات تیمی موفق‌تر است که پول بیشتری داشته باشد و بتواند بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کند.

وی افزود: قرارداد برخی بازیکنان یک ساله است، با این حال امیدواریم جواد شیرزاد و سایر بازیکنان خوب تیم که دارند به مرز آمادگی و هماهنگی می‌رسند در سال آینده در پاس بمانند تا تیم جایگاه بهتری را به دست آورد.

خورشیدی در پایان خاطر نشان کرد: ما می‌دانیم که در مرحله بعد جام حذفی کارمان دشوارتر است اما معتقدیم با این نفرات می‌توانیم سپاهان یا پرسپولیس را که به دور بعد صعود کنند شکست بدهیم، البته امیدواریم قرعه میزبانی این بازی به همدان برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ملکی 1387/12/26 ساعت 19:52

آقای خورشیدی بگو بزرگترت بیاد !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد