سرمربی پیام پیش از دیدار با پاس: تمرکز ما روی جام حذفی نیست

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی تصریح کرد: تمرکز ما روی جام حذفی نیست.

سید کاظم غیاثیان در رابطه با دیدار یکشنبه تیمش در مقابل پاس همدان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال گفت: با توجه به وضعیتی که داریم با تمام توان مقابل تیم خوب پاس همدان ظاهر خواهیم شد و امیدواریم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: البته تمرکز ما روی بازی های لیگ برتر خواهد بود تا در لیگ باقی بمانیم ولی در جام حذفی هم سعی می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و امیدوارم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

وی در رابطه با شرایط تیم پاس همدان نیز گفت: شناخت لازم از این تیم داریم، یک بازی در مشهد با آن‌ها در لیگ برتر انجام داده ایم و به نظر من پاس تیم خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال پیام خراسان رضوی اضافه کرد: پاس همدان از تیم‌های خوب و قدرتمند فوتبال کشور است و اگر شرایط مناسب برایش مهیا می‌شد، باید جزو شش تیم اول لیگ برتر می‌بود.

غیاثیان با اشاره به تمرینات پیام در چند روزگذشته و آمادگی بازیکنان خود اظهار داشت: در این دیدار هیچ بازیکنی محروم نیست، اما محمد مطوری آسیب دیده است ولی امیدوارم به این مسابقه برسد.

وی دررابطه با پرداخت حقوق بازیکنان تیمش نیز گفت: هیات مدیره جدید باشگاه تمام تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان را انجام داده است و امروز از این بابت شرایط خوبی داریم.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست من

پیام باید بازی رو ببره و دل هواداران خراسان را شاد بکند

برای پاس ارزوی موفقیت دارم

پیامته

وعده ما ورزشگاه قدس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد