خورشیدی : پاس همدان شگفتی ساز جام حذفی خواهد شد

مربی تیم پاس همدان گفت : با شناختی که از تیم خود دارم مطمئنم پاس با پشت سر گذاشتن حریفان سرسخت خود در جام حذفی یکی از شگفتی سازان این جام خواهد شد .

مجتبی خورشیدی در خصوص دیدار حساس یک هشتم جام حذفی تیم خود برابر پیام خراسان گفت : دیدار های جام حذفی به لحاظ عدم وجود نتیجه تساوی در این رقابت ها و در نهایت بازنده یا برنده بودن تیم ها ، حساسیت ویژه و تفاوت چشمگیری با بازیهای لیگ دارند .

در این رقابت تیم ها برای صعود به مرحله بعدی باید هجومی بازی کرده و پس از به ثمر رساندن گل از گل خود حمایت کنند تا تیم حذف شده نباشد .

وی در خصوص شناخت پاسی ها از تیم پیام گفت : ما از تیم پیام شناخت جامع و کاملی داریم اما برای بروز تر شدن شناختمان سه بازی اخیر این تیم را نیز آنالیز کردیم .

ما در بازیهای لیگ برتر 6 امتیاز از پیام کسب کردیم ، اگر در جام حذفی نیز طبق برنامه این بازی عمل کنیم قطعاً پیام را از رقابت ها حذف کرده و خود به مرحله یک چهارم صعود می کنیم .

مجتبی خورشیدی اظهار داشت : بازیکنان ما انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی را دارند ، و برای رسیدن به این مهم فشار تمرینات سنگین که روزانه در دو نوبت در حال برگزاری است را تحمل می کنند .

پاس همدان با انگیزه بالایی که دارد قهرمانی در جام حذفی را دور از دسترس نمی داند .

مربی تحصیلکرده پاسی ها در پایان ضمن آرزوی مؤفقیت برای نمایندگان ایرانی حاضر در جام باشگاههای آسیا ، گفت : این نمایندگان باید در نظر داشته باشند که اولین اشتباه در این رقابت ها می تواند آخرین اشتباه باشد . ضمن اطمینان از شایستگی نمایندگان حاضر در این رقابت ها از آنها می خواهم با تفکر پیروزی در خانه و عدم از دست دادن امتیاز در خارج از خانه به میدان بروند تا براحتی بتوانند در راستای قهرمانی در این رقابت ها پیش روند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد