ارکینوف : این گل را به هواداران متعصب پاس تقدیم می کنم

گلی را که تحت تلاش تیمی و توسط من به ثمر رسید را به هواداران خوب و متعصب همدانی تقدیم می کنم .

مهاجم ازبکستانی پاس همدان که پیش از دیدار تیم خود برابر سایپا اشتباهات فردی تیم را علل عدم کسب نتیجه پاس همدان می دانست ، پس از بازی گفت : خوشبختانه این بار ضمن مهار حریف و ارائه بازی زیبا ، کم تر دچار اشتباهات فردی شدیم و با تلاش تیمی پیروز این دیدار شدیم .

وی در خصوص گلی که در ابتدای نیمه دوم به ثمر رساند عنوان کرد : این گل نتیجه تلاش و حرکت تیمی بازیکنان ما بود که در نهایت توسط من به ثمر رسید و من این گل را به تمامی هواداران خوب و متعصب همدانی تقدیم می کنم .

شهباز ارگینوف در مورد بازی حساس ودشوار آینده تیم خود برابر صدر نشین مسابقات لیگ گفت : در حال حاضر هدف ما کسب امتیاز است و برای رسیدن به این هدف اگر بی وقفه تلاش کنیم و قاطعانه در راستای رسیدن به هدف خود گام برداریم ، به طور قطع می توانیم در این راستا تیم صدر نشین جدول را نیز شکست دهیم .

من به نوبه خودم تمام تلاشم را انجام می دهم تا تیم ما در این بازی خارج از خانه امتیاز کسب کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد