محمد غلامی : دو گل برای استقلال کنار گذاشته ام

مهاجم شمالی پاس همدان گفت : برای گلزنی در برابر آبی پوشان پایتخت انگیزه زیادی دارم و مطمئنم که در این دیدار دروازه استقلال را خواهم گشود . 

محمد غلامی که تا کنون 4 بار موفق به فرو پاشی دروازه استقلال شده است افزود : دوبار با پبراهن ملوان و دوبار هم با پیراهن پاس همدان موفق شده ام به آبی پوشان گل برنم که از این تعداد 3 گل را در ورزشگاه آزادی به آنها زدم . 

غلامی ادامه داد : به علت اینکه در دیدار مقابل سایپا دو کارته بودم خیلی مراعات کردم که از داور مسابقه کارت زرد دریافت نکنم که این مساله قدری روی کیفیت بازی من تاثیر منفی گذاشته بود . 

مهاجم هفت گله پاس همدان شرایط تیمی پاس را خوب توصیف کرد و گفت : با توجه به شرایط بد روحی که در اردوی آبی پوشان حاکم شده است به گلزنی در برابر این تیم امیدوارتر شده ام و دو گل برای آن ها کنار گذاشته ام . 

غلامی ادامه داد : امیدوارم که دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و مانند فصل پیش این پاس همدان باشد که برنده مسابقه در ورزشگاه آزادی باشد و من هم مجدداً بتوانم دروازه استقلال را باز کنم .

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام من به شما لینک دادم لطفاً به ما با عنوان "نصف جهان" لینک دهید .
با تشک

[ بدون نام ] 1387/12/02 ساعت 08:33

اینم همیشه موقع بازی استقلال - پرسپولیس جو گیر میشه و همیشه هم میگه 2 گل کنار گذاشتم. بهتره به جای این همه کری خوندن یه خورده گل زدن رو از شهباز یاد بگیره چون تا اینجای فصل خیلی از امتیازای از دست رفته فقط به خاطر بی دقتی غلامی بوده

حواستون باشه که غلامی فعلاً آقای گل پاسه و 7 گل زده !

[ بدون نام ] 1387/12/02 ساعت 14:50

بله ولی 27 بازی و 7 گل کجا 12 بازی و 5 گل کجا. تازه شهباز تو یکی دو بازی هم نبوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد