اولیایی: اجازه نمی‌دهیم کسی به مردم همدان توهین کند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان درباره اظهارات اخیر وینگوبگوویچ، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: من فکر نمی کنم که این اظهارات صحت داشته باشد ولی در صورتی که چنین حرف‌هایی واقعیت داشته باشد قطعاً با افراد خاطی در این زمینه برخورد می کنیم.

کاظم اولیایی افزود: تیم ما فعلاً شرایط خوبی دارد ولی عده ای به دنبال ایجاد حاشیه هستند ولی من چنین اجازه‌ای را به آنها نخواهم داد و با خاطیان به سختی برخورد می‌کنیم.

وی گفت: اگر حرف‌های بگوویچ که در مطبوعات گفته شده است، واقعیت داشته باشد با بگوویچ برخورد خواهم کرد و وی باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود ولی من فکر نمی‌کنم که چنین حرف هایی صحت داشته باشد و تنها برخی به دنبال بحرانی نشان دادن شرایط تیم پاس هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد