پاس– سایپا روی خط حاشیه

حنیف عمران زاده و سوشا مکانی قبل از شروع دیدار تیمشان مقابل سایپا اردوی پاس را ترک کردند.

عمران زاده به دلیل محرومیت و سوشا مکانی با تشخیص کادر فنی پاس همدان در فهرست 18 نفره این تیم برای رویارویی با سایپا حضور نداشتند. به همین دلیل آنها چند ساعت مانده به مسابقه از اردو خارج شده و همدان را به مقصد شهرشان ترک کردند.

* قبل از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم به سوی نیمکت یکدیگر رفته و از مربیان تیم مقابل اجازه بازی کردن خواستند.

مجید غلام نژاد و سید محمد علوی از تیم پاس همدان و امید شریفی نسب، حسین کعبی، ابراهیم میرزاپور و ابراهیم صادقی از سایپا از جمله بازیکنانی بودند که برای شروع مسابقه از مربیان حریف رخصت خواستند.

* تیم سایپا حدود 100 نفر تماشاگر با خود از کرج به همدان برده و آنها با حضور در ورزشگاه قدس همدان نماینده کرج را تشویق کردند.

 *پاس همدان در دقیقه 30 یک تعویض زود هنگام انجام داد. در این لحظه جوزف ادیشون جای خود را در زمین مسابقه به شهباز ارگینوف داد که به نظر نمی‌رسید دچار مصدومیت شده باشد. دلیل این تعویض نارضایتی کادر فنی از عملکرد ادیشون بود.

*در نیمه اول پس از خطای نه چندان جدی مجید غلام نژاد روی بازیکن سایپا و پس از اعلام خطا از سوی داور مسابقه بازیکنان تیم سایپا به طور دسته جمعی به اعتراض به داور مسابقه پرداختند. بخشی زاده داور این دیدار پس از انجام این حرکت از سوی بازیکنان سایپا به مجید غلام نژاد کارت زرد نشان داد.

* برخی تماشاگران نسبت به بازی ضعیف مجید غلام ن‍ژاد در اوایل بازی با به کاربردن الفاظی علیه این بازیکن، وی را مورد اعتراض قرار دادند. البته با پا درمیانی محمد غلامی نوار اعتراض ها قطع شد.

* بگوویچ در این بازی در یک اقدام غیرمنتظره مهرداد کریمیان را در دفاع راست قرار داد. غلام نژاد هم به عنوان مهاجم کاذب به کار گرفته شد.

* گزارشگر کرجی که برای این بازی به ورزشگاه آمده بود به دلیل ضعف گزارشگری با تمسخر خبرنگاران همدانی مواجه شد. این گزارشگر رادیوی کرج بارها در این مسابقه دچار اشتباه شد.

* خبری از تبلیغات دور زمین و هم چنین روی پیراهن بازیکنان تیم پاس نبود.

* وینگو بگوویچ که ابتدا پنالتی تیم سایپا را قبول داشت، بلافاصله با حضور در پشت دوربین تلویزیونی صحنه را بار دیگر تماشا کرد و در نهایت متقاعد به صحیح بودن این پنالتی شد.

* مامانی هافبک تیم پاس همدان که قبل از این بازی با شماره 44 بازی می کرد این بار به یاد بازی هایش در تیم پرسپولیس با شماره 3 به اضافه یک بازی کرد.

* پنج بازیکن برزیلی که برای تست دادن در تیم پاس به همدان آمده بودند از جایگاه خبرنگاران نظاره گر این مسابقه شدند.

* تماشاگران کرجی در این مسابقه با طبل های بزرگ تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد