ارکینوف : حق ما نیست در جایگاه چهاردهم جدول باشیم

مهاجم ازبکستانی پاس همدان گفت : پاس خانه دوم من است و در بازیهایی که تاکنون انجام داده ایم و مغلوب حریف شده ایم بدلیل برتری تیم حریف نباخته ایم ، بلکه خوب بازی کرده ایم و در نهایت روی اشتباهات فردی بازیکنان خودی بازی را واگذار کره ایم .

شهباز ارکینوف در خصوص شرایط تیم خود عنوان کرد : ما همیشه در بازیها برای پیروزی تلاش می کنیم اما تک اشتباهات فردی ما باعث می شود برخلاف ارائه یک بازی زیبا و حرفه ای نتیجه را از دست بدهیم .

کسب نتایج ضعیف تیم ما فقط و فقط تحت تأثیر اشتباهات فردی بازیکنان است و عوامل دیگری در این مسئله دخیل نمی باشند .

وی اضافه کرد : در بازیهایی که نتیجه از آن ما نبوده حریفان ما نسبت به ما برتر نبوده اند بلکه ما دچار اشتباهات فردی شده ایم امید وارم در برابر ساپا همراه یک بازی خوب امتیاز بازی را نیز از آن خود کنیم .

شهباز ارگینوف در خصوص وضعیت خود در شهر همدان گفت : من در همدان احساس راحتی و آرامش می کنم چرا که مردم زیادی در همدان زندگی می کنند که می توانند به زبان من ( ترکی ) صحبت کنند .

از طرف دیگر رابطه خوب مدیر عامل ، کادر فنی و بازیکنان تیم با من باعث شده که احساس تنهایی نکنم از این بابت است که پاس را خانه دوم خود می دانم .

مهاجم جوان پاس در پایان با اشاره به تلاش خود برای حضور قوی در تیم ملی کشورش افزود : رقابت در تیم ملی ما بین بازیکنان زیاد است . چرا که همه دعوت شده ها همیشه مهره های خوبی هستند و قرار گرفتن در ترکیب اصلی چنین تیم ملی تلاش زیادی می طلبد .

امیدوارم بتوانم بازیکن مؤثری در تیم باشگاهی خود و تیم ملی کشورم باشم  .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد