بگوویچ: پاس در لیگ برتر باقی می ماند

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان نسبت به کسب 3 امتیاز در بازی این تیم مقابل سایپا اظهار امیدواری کرد.

وینگو بگوویچ تصریح کرد: این دیدار از حساسیت فراوانی برخوردار است و اهمیت بسیاری برای ما دارد تا بتوانیم جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در وضعیت بسیاری خوبی قرار دارند و امیدواریم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب هر 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

بگوویچ افزود: پوریا قیدر و حنیف عمران زاده را در بازی فردا به علت محرومیت در اختیار نخواهیم داشت اما می‌توانیم از سایر بازیکنانمان استفاده کنیم.

این سرمربی کروات در مورد تیم سایپا نیز گفت: تیم سایپا در هفته های اخیر روند بسیار خوبی داشته است و شاید بتوان این تیم را در بازی های گذشته، یکی از بهترین تیم های ایران دانست. البته با توجه به اینکه سایپا رقیب ماست نمی‌توانم توضیحات بیشتری در مورد این تیم بدهم. با این حال کارهای تاکتیکی و نقاط قوت و ضعف سایپا را آنالیز کرده ایم و قطعا به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی در مورد دو شکست اخیر پاس در برابر ذوب آهن و ملوان تصریح کرد: بازیکنان ما در این دو بازی، عملکرد بسیار خوبی داشتند اما، به علت بدشانسی نتوانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم. ضمن اینکه اشتباهات فردی زیادی در خط دفاعی داشتیم و از طرفی مهاجمان موقعیت های به دست آمده را به از دست دادند.

بگوویچ خاطرنشان کرد: به هیچ وجه به مسئله سقوط تیم فکر نمی‌کنم و اطمینان دارم که پاس در لیگ برتر باقی می‌ماند.

وی در مورد علمکرد ضعیف خط دفاعی پاس در فصل جاری اظهار داشت: تیم ما کاملا تغییر کرده و مصالح ما کاملا عوض شده‌اند و هنوز نتوانسته‌اند در پست‌های خود جا بیافتند. ضمن اینکه برخی از ارکان اصلی دفاعی ما در فصل گذشته در تیم فعلی حضور ندارند.

بگوویچ در مورد عملکرد مجید غلام نژاد، تنها بازیکن ملی پوش پاس گفت: وی بسیار خوب کار می کند و ما هم مانند تیم ملی، از او به جای پست دفاع راست در پست هافبک هجومی استفاده می کنیم که عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی درباره سوشا مکانی، دروازه بان این تیم نیز تصریح کرد: از عملکرد او چندان راضی نیستم. چرا که درون دروازه عملکرد خوبی نداشته است. با این حال برای هر بازیکنی روز بد وجود دارد.

سرمربی سابق پرسپولیس همچنین در مورد دیدار استقلال و پرسپولیس که با تساوی 1 بر 1 به اتمام رسید خاطرنشان کرد: اگر استقلال از موقعیت هایش استفاده می کرد می توانست بازی را با پیروزی به اتمام برساند. البته تساوی نتیجه عادلانه ای بود چرا که پرسپولیس در نیمه دوم بسیار هجومی بازی کرد.

وی ادامه داد: این بازی کیفیت چندان بالایی نداشت. البته این مسئله طبیعی است و در دربی های دنیا هم بازیکنان با توجه به حساسیت بازی، کیفیت پایین تری از خود به نمایش می گذارند.

بگوویچ در پایان گفت: کار داوران ایرانی این بازی بسیار خوب بود و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد