اولیایی: اختیارات پورحیدری را بیشتر کرده ایم

مدیر عامل باشگاه پاس همدان گفت: با توجه به کسب نتایج اخیر تیم، اختیارات منصور پورحیدری را در تیم بیشتر کرده‌ایم.
سید کاظم اولیایی اظهار داشت: البته این افزایش اختیارات به این معنی نیست که پورحیدری در چیدمان بازیکنان برای بازی ها دخالت کند، وی همچنان به عنوان مدیر فنی تیم خواهد بود و تنها در چند مورد اختیاراتش را بیشتر کرده‌ایم.

وی با رد شایعات مربوط به دادن فرصت به بگوویچ تا بازی با سایپا تاکید کرد: تیم ما بازی های زیبایی از خود به نمایش می گذارد و تنها در نتیجه گیری کمی بد شانس است، به همین دلیل صبر من به عنوان مدیر عامل زیاد بوده و هیچ گونه هشداری مبنی بر دادن فرصت به کادر فنی نداده‌ام.
مدیر عامل پاس همدان با مناسب دانستن شرایط تیم تصریح کرد: به جز دو بازیکنی که به دلیل محرومیت نمی توانند ما را در بازی مقابل سایپا همراهی کنند، سایر نفرات در شرایط خوبی قرار داشته و آماده بازی هستند. اولیایی در خصوص سایپا نیز یادآور شد: از اینکه در مقابل تیمی بازی می کنیم که هفت هفته شکستی نخورده است خوشحالیم، سایپا هم اکنون با سرمربی جدید خود منسجم بازی می کند و تمام حریفان را به زحمت می اندازد. وی در پایان با تاکید بر اینکه پاس همدان به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد، گفت: دلیل افت تیم پاس را در نیم فصل دوم نمی دانم و کارشناسان باید در این خصوص نظر بدهند اما، بدون شک تیم ما در این فصل در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد