علوی: باید ملوان را با اختلاف 9 گل شکست می دادیم!

مدافع تیم پاس همدان در خصوص شکست مقابل ملوان بندر انزلی گفت: باید ملوان را با اختلاف 9 گل شکست می دادیم. 

سید محمد علوی خاطرنشان کرد: تمام مالکیت توپ و میدان در اختیار بازیکنان پاس بود و ما باید با 9 گل ملوان را شکست می دادیم.
وی ادامه داد: همه تیم ها در زمین انزلی با شرایط نامساعد زمین نمی توانند بازی خود را به خوبی ارائه دهند و این در حالی است که ما در همین زمین فقط 4 موقعیت تک به تک را از دست دادیم.

وی افزود: اگر فیلم بازی را بازبینی کنید متوجه می شوید که ملوانی ها حرفی برای گفتن در مقابل ما نداشتند گل اول آنها از روی نقطه پنالتی شکل گرفت که صحبتی در این مورد نمی کنم و گل دوم آنها را از روی خط بیرون کشیدیم اما داور مسابقه آن را درست اعلام کرد.
مدافع تیم پاس اضافه کرد: پس از بازی بازیکنان پاس متحیر مانده بودند که چگونه نتوانستیم در این بازی به پیروزی برسیم زیرا در این دیدار عدالت فقط پیروزی پاس در مقابل ملوان بود.
علوی با تاکید بر این مطلب گفت: گویا بدشانسی نمی خواهد دست از سر پاس بردارد و ما در برخی بازی های خود با بدشانسی کامل روبرو هستیم اما باید هرچه زودتر به حالت سابق خود بازگردیم.
وی در پایان اظهار داشت: باید در ادامه جدی تر از قبل کار کنیم و در این هفته تیم هایی که در رتبه های پائین تر از ما قرار داشتند نتواستند در دیدار های خود موفق عمل کند و این جای امیدواری برای تیم پاس را دارد تا بتواند اوضاع را به نفع خود تغییر دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام
وب گاه زیبای شما به پیوندهای الوند پرس اضافه شد . پایدار باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد