یاوری: اظهارنظر بگوویچ برایم قانع کننده نیست

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درخصوص صحبت های اخیر بگوویچ سرمربی پاس همدان مبنی بر ناعادلانه بودن نتیجه بازی این دو تیم گفت: اظهار نظر بگوویچ برایم قانع کننده نیست. 

محمود یاوری اظهار داشت: نظر بگوویچ قابل احترام است و وی نظر خود را بعد از بازی اعلام کرده اما به نظر من در این دیدار ما استحقاق پیروزی را داشتیم.
وی ادامه داد: وقتی تیمی در پایان یک مسابقه شکست می خورد مفهومش آن نیست که نتوانسته تاکتیک های خود را در زمین پیاده کند و این امر به تعدد حملات هم بستگی ندارد.

سرمربی تیم راه آهن شهرری به ایسکانیوز گفت: بازی خیلی خوبی مقابل پاس ارائه دادیم ابتدا با سیستم 1-2-3-4 به میدان رفتیم و بعد با هفت نفر از جناحین ایجاد موقعیت می کردیم و در نیمه دوم هم با تغییر تاکتیک توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.
یاوری اضافه کرد: اگر ما در طول بازی به بازیکنان تیم پاس اجازه حمله می دادیم فقط به این خاطر بود که بتوانیم آنان را به داخل زمین خود آورده و حمله های خود را طراحی کنیم و این یک حربه برای تیم ما بود.
وی اظهار داشت: اکنون به بازی با پیکان فکر می کنم و بازیکنانم نیز تمرینات خود را پس از انجام ریکاوری به صورت فشرده برای رویارویی با این تیم با جدیت دنبال خواهند کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
تیم پاس همیشه زیبا بازی می نه و مربیا بزرگی هم داشه
موفق باشین
به ما هم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد