پورحیدری: برنامه ریزی سازمان لیگ برای پاس مشکل ساز شده است

مدیر فنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: بی برنامگی سازمان لیگ برای ما مشکل ساز شده به نحوی که دوباره بعد از تعطیلات شکست خوردیم. 

منصور پورحیدری خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی با راه آهن داشتیم بازی یک بر صفر برده را با شکست تعویض کردیم تا دوباره متحمل باخت دیگری شویم.
وی اذعان داشت: در این دیدار تیم ما برتر از حریف بود و موقعیت های بسیار زیادی برای زدن گل خلق کرد اما مهاجمانمان در زدن ضربات آخر فوق العاده بی دقت عمل کردند.

پورحیدری با اشاره به ناکامی پاس اضافه کرد: بازیکنان ما از لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارند و تنها مسئله ای که آنها را تهدید می کند مشکلات روحی و روانی است که باید روی این موضوع کار کنیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا بگوویچ می تواند مقصر این شکست باشد، افزود: بگوویچ از لحاظ فنی و تاکتیکی مربی با دانش و بزرگی است که واقعا در تیم پاس بی نقص عمل می کند.
مدیر فنی تیم فوتبال پاس با انتقاد از برنامه ریزی های سازمان لیگ بیان کرد: تعطیلات بی وقفه لیگ برای تیم ما مشکل ساز شده و در صورتی که برای بازی تیم ملی با سنگاپور نیازی به این همه تعطیلی نبود نمی دانم چرا سازمان لیگ این چنین تصمیم گرفت.
وی ادامه داد: مسئولین سازمان لیگ باید تدابیر بهتری برای برنامه ریزی مسابقات بیندیشند تا اینکه تیم هایی چون ما اینقدر متضرر نشوند.
پور حیدری اظهارداشت: از طرفی دیگر علت ناکامی های ما سرمای شدید همدان است که مانع از عملکرد خوب بازیکنان در تمرینات می شود و بازیکنان در شرایط بسیار دشواری تمرینات خود را زیر نظر مربیان انجام می دهند.
وی عنوان کرد: باید در هفته های آتی با انسجام و هماهنگی بیشتری درصدد امتیازات از دست رفته باشیم تا بتوانیم در پایان فصل جزء 8 تیم بالای جدول قرار بگیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد