خورشیدی : با شناخت کامل به مصاف پیام می رویم

مربی پاس همدان گفت : در شرایطی کاملا ً ناعادلانه بازنده میدان شدیم . ما در برابر راه آهن هم از لحاظ مالکیت توپ و میدان و هم از لحاظ موقعیت های فوتبالی برتر بودیم و بازی زیبایی در مقابل این تیم به نمایش گذاشتیم اما چه کنیم که به فوتبال زیبا امتیاز نمی دهند .

مجتبی خورشیدی در خصوص دیدار تیم خود برابر راه آهن گفت : این دیدار برای ما حکم فینال را داشت چرا که برای تیم ما سه امتیاز این بازی بسیار ارزشمند بود که متأسفانه در روزی که بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشتیم متحمل یک شکست کاملا َ ناعادلانه شدیم .

نیمه اول با یک گل از حریف پیش افتادیم و موقعیت های زیادی نیز از روی بی دقتی از دست دادیم . در کل روند بازی دست ما بود و ما به توپ و میدان سوار بودیم .

وی اضافه کرد : ما در برابر راه آهن دو گل که از گل های نوادر فوتبال است و تقریبا ً هر 50 سال یکبار به ثمر می رسد ، دریافت کردیم . در صحنه گل اول یاران ما منتظر سوت داور جهت شروع مجدد بازی بودند که راه آهنی های بدون توجه به سوت داور بازی را شروع کردند و گل را زدند . این در حالی بود که داور به آنها گفته بود منتظر سوت من باشید اما خود او هم اشتباه کرد و گل را پذیرفت .

خورشیدی در خصوص چگونگی به ثمر رسیدن گل دوم عنوان کرد : گل دوم راه آهن نیز در زمان اوج حملات ما به ثمر رسید آنها در تک فرصت ضد حمله ای که بدست آوردند گل دوم را به ما زدند .

خود راه آهنی ها نیز آخر بازی به این موضوع که حق پاس شکست نبود اذعان داشتند .

مربی پاس همدان افزود : این اولین باری نیست که ما خوب بازی می کنیم اما می بازیم در فصل جاری بارها این اتفاق برای ما رخ داده است اما چه کنیم که به بازی زیبا امتیاز نمی دهند .

وی در خصوص دیدار هفته بیست و سوم پاس همدان برابر پیام مشهد که در ورزشگاه ثامن الأمه مشهد برگزار می گردد گفت : دیدار تیم های ته جدولی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار بوده چرا که دو تیم می خواهند تحت هر شرایطی امتیاز کسب کنند و خود را از بحران خارج کنند . پاس – پیام نیز دشوار و حساس خواهد بود .

مجتبی خورشیدی اضافه کرد : هرچند پیام حریف دست و پا بسته ای نیست اما ما باید از این بازی امتیاز کسب کنیم از این روبه دقت در حال آنالیز این تیم هستیم تا با آگاهی کامل به مصاف دیگر نماینده مشهدی ها برویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد