بگوویچ:هر زمان بخواهند می روم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار این تیم برابر راه آهن گفت: بازی با راه آهن مسابقه ای است که امتیازاتش برای هر دو تیم خیلی مهم است و مثل بقیه بازی های لیگ برتر یک مسابقه سخت برای ما خواهد بود.
وینکو بگوویچ افزود: راه آهن تیم خوبی است. بازیکنان این تیم از توانایی های بالایی برخوردار هستند ولی ما باید به خودمان اطمینان داشته باشیم و تلاش کنیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.
وی در پاسخ به این سوال که نقاط ضعف و قوت تیم راه آهن را در چه خطوطی می بینید عنوان داشت: این نکاتی است که قبل از بازی نمی توان به آن اشاره کرد و باید در دستور کار تاکتیکی تیم قرار بگیرد تا در نهایت استفاده را از آن ببریم و از الان نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.


بگوویچ اضافه کرد: کارشناسان به این موضوع توجه کنند که در طول هفته جاری تیم ذوب آهن تیم صدرنشین در دیدار برابر تیم آخر جدولی که 4-3 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت شکست خورد ، چرا رسانه ها حتی برای یک بار به این مساله توجه نمی کنند که در دو سال گذشته تیم پاس همدان 26 بازیکن اصلی خود را از دست داده است و حالا اصحاب رسانه بگویند اگر تیم های استقلال و پرسپولیس در طول فصل 26 بازیکن اصلی خود را از دست می دادند چه بر سر آنها می آمد . به همین خاطر است که پاس همدان نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بگوویچ گفت: من از کارشناسان و اصحاب رسانه خواهش می کنم یک مقدار به این مساله عمیق تر و روشن تر نگاه کنند. من نمی توانم معجزه کنم چرا که بازیکنان بسیاری از تیم پاس همدان جدا شده اند که همگی از نفرات کلیدی تیم محسوب می شدند. این نفرات جدیدی هم که به تیم ملحق شده اند زمان می خواهند تا در ترکیب تیم جا بیفتند و این بزرگترین دغدغه تیم پاس همدان است. 

وی افزود: علت دیگر عدم نتیجه گیری پاس همدان در طول فصل جاری این است که ما مصدومان بسیاری در جریان مسابقات داشتیم که دست ما را بسته و ما نتوانستیم حتی سه بازی پی در پی یک ترکیب ثابت را داخل زمین بگذاریم و دائماً‌ بازیکنان محروم و مصدوم همراه ما می بودند.
سرمربی تیم پاس همدان ادامه داد: بازیکنان جوان تیم با گذشته بیست و یک مسابقه از لیگ برتر هنوز با تیم جا نیفتاده اند. ما چند بازیکن 17 یا 18 ساله در تیم خود داریم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کنند. در مجموع اگر توانسته ایم تا این رده صعود کنیم هم سال گذشته و هم امسال خیلی عالی و در سطح بالا بوده است. خود کارشناسان می توانند در این مورد تجزیه و تحلیل کنند.
بگوویچ اضافه کرد: شما اگر مثل سال گذشته هشت بازیکن را از تیم پرسپولیس بگیرید خواهید دید چه وضعیتی برایش به وجود خواهد آمد این است که من می گویم با جدایی 26 بازیکن کار کردن برای من بسیار دشوار است تمامی این دلایل از علل نوسانات تیم پاس همدان در طول فصل جاری مسابقات لیگ برتر محسوب می شود.
وی گفت: در مورد تیم راه آهن هم باید بگویم اعتقاد دارم آقای یاوری در این تیم خیلی خوب کار کرده است و روز به روز پیشرفت داشته اند.
سرمربی پاس همدان افزود: قبل از هر چیز بازیکنان پاس همدان باید سطح آمادگی خود را حفظ کنند و تلاش خود را دو چندان کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.
وی در خصوص احتمال برکناری اش از پاس در صورت شکست از راه آهن گفت: من وظیفه دارم کارم را خوب انجام دهم و خوشبختانه مدیرانی مثل آقای اولیایی و پورحیدری کار مرا زیر نظر دارند که فوتبال را خوب می شناسند هر زمان که آنها تشخیص بدهند که من نباشم با جان و دل می پذیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد