خورشیدی : با استفاده از نقاط ضعف صبا به این تیم ضربه می زنیم

مربی پاس همدان گفت : صبا باتری تیم خوبی است اما یک تیم هر چقدر خوب باشد  نقاط ضعفی نیز دارد که ما در نظر داریم با استفاده از همین ضعف ها به صبا باتری ضربه بزنیم .

مجتبی خورشیدی در خصوص دیدار تیم خود برابر صبای قم گفت : هر کدام از بازیهای لیگ شرایط خاص خود را دارند و هیچ کدام از این بازیها ساده نیستند .

بازی با تیم های صدر جدولی شرایط ویژه ای دارد ، بازی با تیم های میانه جدول به جهت تلاش این تیم ها برای جلوگیری از نزول و رسیدن به رتبه های بالای جدول رده بندی نیز دشواری خاص خود را دارد و بازی با تیم های رده پایین نیز دارای شرایط خاص خود می باشد .

خورشیدی گفت : در مورد صبا نیز علاوه بر این که این تیم در زمین بازی تلاش و دوندگی زیادی دارد در خصوص بحث روانی قضیه نیز می تواند مشکل ساز باشد .

وی ادامه داد : مربی تیم صبا در طول هفته تلاش می کند تا تمام تفکرات خود را به بازیکنانش القا کند و علاوه بر بحث فنی در بحث روانی نیز مؤفق است .

خورشیدی در خصوص مهره های این تیم عنوان کرد : جدا از مسئله تفکرات فیروز کریمی ، صبا بازیکنان خوبی دارد و این بازیکنان پتانسیل بازی با سیستم های متفاوتی را دارند بطوری که صبا باتری تا کنون در بازیهای گذشته فصل فعلی ، با سیستم های 3-4-3  ،  3-3-4  ، 2-4-4  و 1-3-2-4  را به تناوب در مقابل تیم های مختلف ظاهر شده است .

داشتن مهره هایی چون اسدی ، گل محمدی ، غلام رضا رضایی و محمد نوری در مؤفقیت این تیم با سیستم های مذکور بسیار مؤثر بوده است .

وی در ادامه اظهار داشت : البته هر تیمی هر چند مؤفق و پر مهره دارای نقاط ضعفی می باشد که ما با آنالیز های تهیه شده از این تیم روی این نقاط ضعف کار کرده ایم و سعی داریم با استفاده از همین نقاط به این تیم ضربه بزنیم .

مربی خوش فکر پاسی ها متذکر شد : نکته قابل توجه تیم ما این است که بازیکنان مصدوم ما به شرایط بازی رسیده اند . ضمن این که از بازیهای آینده بازیکنان جدید تیم نیز به ترکیب ما اضافه می شوند و همین امر نوید مؤفقیت و کسب امتیازات بهتر را در بازیهای پیش روی ما و نیم فصل دوم را می دهد .

نظرات 8 + ارسال نظر

لینک کردم

منم لینکت کردم

سلام
وب عالیی داری

به امید موفقیت پاس

تبادل لینک هستی
منتظرتم

علی آقا سلام ،شما هم وبلاگ جالبی دارید منم حاضر به تبادل لینک هستم ولی برام کامنت بذارید و بگید که با چه اسمی لینکتون کنم ؟!................

میلاد 1387/08/30 ساعت 17:06 http://only-red.blogfa.com

سلام . دوست عزیز . وبت عالیه . من شما رو لینک کردم . شما منو با اسم بزرگترین وب سایت اختصاصی دیوانگان پرسپولیس زلزله لینک کنید مرسی بای

سلام به تو دوست عزیزم

ممنون به کلبه تنهایی شقایق سرزدی
من لینکت کردم
نری دیگه نیایا

شقایق

شالیز 1387/08/30 ساعت 17:31 http://www.shalez.blogfa.com

سلام
اون قدیما شاید یه ذره طرفدار پاس بودم
ولی الان که ماله همدان شده اصلا طرفداری ازش نمیکنم

تینا 1387/08/30 ساعت 19:38 http://www.nicki.blogfa.com

سلام مرسی که به ما سر زدی باز هم از این کارا بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد