بگوویچ: صبا از نظر بازیکن به پاس برتری دارد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: برنامه‌ای که در حال حاضر در تیم پاس پیاده می‌کنیم، یک پدیده جهانی و کمیاب است.

وینگو بگوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پاس همدان درباره آخرین وضعیت فنی تیمش پیش از مسابقه این هفته برابر صبای قم گفت: ما برای تعطیلات دو هفته‌ای پیش از هفته پانزدهم برنامه تمرینی خاصی را طراحی کردیم و بازیکنان با انگیزه و تلاش فراوان بر طبق این برنامه روزانه دو نوبت تمرین می‌کنند و به نوع آن اشراف کامل دارند. من از عملکرد و تاثیرات این تمرینات بسیار راضی هستم و مطمئنم شما نیز نتایج آن را در بازی‌های آینده تیم پاس خواهید دید.

وی با اشاره به تجربه‌اندوزی بازیکنان جوان پاس و کارهای زیرساختی در این تیم، تصریح کرد: تصور کنید هر تیمی در دنیا اگر طی مدت 2 سال، 24 بازیکن اصلی‌اش را از دست دهد و باز هم با نفرات جدید فصل جدید را شروع کند، چه وضعیتی پیدا می‌کند؛ آیا می‌تواند به طور مستمر نتایج خوب و مفیدی را کسب کند؟ برنامه و کاری که اکنون در تیم پاس پیاده می‌شود، یک پدیده جهانی و کمیاب است. شک نکنید اگر تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان به این شکل به طور مداوم بازیکنان جدید را به تیم‌شان تزریق می‌کردند، چنین وضعیتی نداشتند.

وی تاکید کرد: بدون شک هر کس که به شکل جدی به فوتبال فکر می‌کند، می‌داند کیفیت خوب، یک شبه بدست نمی‌آید. کارهای ساختاری بزرگی در این تیم انجام می‌شود و مطمئن هستم با کار کردن روی این بازیکنان جوان، آنها به مروز وضعیت فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کنند. سال پیش هم تیم پاس بازیکنان جوان زیادی را در ابتدای فصل به تیمش وارد کرد اما دیدید در پایان مسابقات تیم‌ ما تنها با اختلاف یک امتیاز مکان سوم جدول را از دست داد. امسال هم وضعیت به همان شکل است؛ من در حال حاضر از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم.

بگوویچ همچنین درباره اظهارات "اولیایی" (مدیرعامل باشگاه پاس همدان) که گفته است، کادر فنی باید پاسخگوی شکست پنج - یک تیم پاس مقابل تیم فولاد باشد گفت: در فوتبال نتایج مختلفی بوجود می‌آید؛ به عنوان مثال تیم قدرتمند بایرمونیخ با داشتن یک مربی جدید و حرفه‌ای با نتیجه پنج - یک از بایرلورکوزن شکست می‌خورد یا رئال مادرید توسط تیمی از دسته سوم اسپانیا از جام حذفی این کشور کنار می‌رود. این مسایل طبیعی است و با توجه به اینکه تیم ما از بازیکنان جدیدی هم تشکیل شده، نمی‌تواند تعیین کننده باشد.

سرمربی تیم پاس درباره بازی این هفته تیمش برابر صبای قم خاطرنشان کرد: با انگیزه و آمادگی از بازیکنانم می‌بینم، به کسب موفقیت در این مسابقه بسیار خوشبینم. ما به غیر یکی دو نفر، بازیکن مصدوم خاصی نداریم. البته تیم صبا هم عالی کار می‌کند و بازیکنان ملی‌پوش زیادی هم دارد. آنها به لحاظ تعدد بازیکنان حرفه‌ای در ترکیب‌شان نسبت به ما برتری دارند اما ما سعی می‌کنیم بازی خودمان را انجام داده و هماهنگی بالا آنها را ببریم.

وی همچنین درباره بازگشت "محمد علوی" به تیم پاس نیز  گفت: علوی بازیکن خوبی است؛ او در بازگشت خود به تیم پاس شرایط جسمانی بدی نداشت اما در حد انتظارات ما نبود که باید با انجام تمرینات بیشتر به آن کیفیت مطلوب برسد. اکنون کارهای مربوط قراردادش تمام شده اما به لحاظ فنی پیش‌بینی نمی‌کنم بتواند در دو تا سه مسابقه آتی تیم پاس، ما را همراهی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد