یوسفی: قبل از بازی از پورحیدری و اولیایی دلجویی می کنم

هافبک تیم فوتبال صباباتری که در ابتدای فصل برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی قراردادی با پاس همدان منعقد کرده بود، گفت: قبل از بازی از پورحیدری و اولیایی دلجویی  می کنم .  

محسن یوسفی افزود: شرایط طوری رقم خورد که به صبا بیایم و در پاس نمانم اما به دلیل کارم از پورحیدری و اولیایی عذرخواهی کردم و هم اکنون نیز هم قبل از بازی با پاس همدان از آنها دلجویی می کنم و از آنها رخصت می گیرم.

وی ادامه داد: شرایطم خیلی خوب است و آمادگی بسیار بالایی دارم و در فرم ایده آلی قرار دارم.

وی تصریح کرد: صباباتری قم تمرینات بسیار خوبی داشته و کاملاً آماده است و هیچ مشکلی قبل از بازی با پاس نداریم.

یوسفی خاطرنشان کرد‌: پاس تیم تاکتیکی است که در مقاطعی دچار مشکل شدند اما همیشه خطرناک هستند و باید با احتیاط و منطقی بازی کنیم تا به سه امتیاز کامل برسیم .

نظرات 11 + ارسال نظر

باشه ما رو لینک کن بعد خبرمون کن

سلام دوست عزیز خیلی ممنون از حضورت . خوشحال میشم که لینکت کنم فقط بگو با چه اسمی
در ضمن اگه میشه من رو با اسم فوتبال روز ایران لینک کن.
شادباشی و ممنون از حضورت
امیدوارم بتونم در ادامه از تجربه شما استفاده کنم.

سلام دوست بزرگوار
ممنونم از حضور سبزتون
سپاس به خاطر لطف تون
وبلاگ پر هیجان تون و دیدم
باز هم سر بزنید
خوشحال میشم
موفق باشید

سمیه 1387/08/29 ساعت 10:04

سلام، من خبر نگار استانی برنا در همدان هستم.خوشحال میشم باهم همکاری کنیم. چطور میتونم اخبار رو از شما بگیرم؟
ممنون

تماس بگیرید
از روی پروفایل شماره را بردارید !

ممنون میشم منو لینک کنید
زنده باد پاس همدان
منو با نام گل آقای جوان همدان
لینک بفرمائید
از بازدید وبلاگم ممنون
بچه همدان

سلام ...وبلاگ خیلی قشنگی داری...من لینک شما را گذاشتم..ممنون میشم لینک من را با نام هواداران فولاد نوین بذاری..منتظر حضور دوباره شما هستم

سلام
وب خوبی دارید
ممنونم از سرزدنت
من شما را لینک کردم

شما هم مرا با نام
هواداران دو اتیشه ابومسلم
www.abomoslemkhorasan.blogfa.com

لینک کنید
باتشکر

درود بر شما با اخبار اندر احوالات همدان بورزم

سلام
ممنون سر زدید
با نام اخبار پاس همدان لینک شدید
لطفا با نام

هـــــــواداران دامــــــاش گیـــــلان

لینک کنید

سلام
ممنون پیشم اومدی
من با تبادل لینک موافقم منو با اسم وبم بلینک بعد خبرم کن بگو با چه اسمی لینکت کنم
منتظرتم

سلام علی آقا
ممنون که اومدید به وبلاگ ما
ما از اون اصفهانی های با غیرت با تعصب نسبت به هر دو تیم استانمون هستیم و از هم وطنانی که تیم شهر خودشونو را دوست دارند خوشمون می یاد با تبادل لینک هم موافقیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد