بگوویچ : استقلال و پرسپولیس سطح لیگ برتر را کاهش داده‌اند!

سرمربی کروات تیم فوتبال پاس همدان در اظهار نظری عجیب مدعی شد که استقلال و پرسپولیس باعث کاهش سطح لیگ برتر شده اند.

وینگو بگوویچ افزود: به اعتقاد من سطح لیگ برتر امسال نسبت به دوره گذشته کاهش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن دو باشگاه پرطرفدار ایران استقلال و پرسپولیس هستند.

وی ادامه داد: امسال دو تیم استقلال و پرسپولیس بهترین های تیم های مختلف را جذب کرده اند و بازیکنانی چون محمد منصوری، خسرو حیدری، یداله اکبری و مازیار زارع که در تیم های فصل قبلشان یک ستاره بوده اند، امسال به این دو تیم آمده اند و سایر تیم ها از داشتن بازیکن خلاق و تاثیرگذار محروم هستند؛ البته فکر می کنم تا اواسط نیم فصل دوم تیم ها بتوانند به شرایط آرمانی نزدیک شوند.

بگوویچ در مورد بازگشت "محمد علوی" به همدان اظهار کرد: علوی از بازیکنان خوب فوتبال ایران است که سال گذشته بازی های تاثیرگذاری برای ما انجام داد؛ بالاخره پیشنهاد پرسپولیس برای هر بازیکنی ارزشمند است و علوی ابتدای فصل تصمیم گرفت به این تیم بزرگ برود اما، خوشحالم که این بازیکن بار دیگر به جمع ما اضافه شده است.

وی در مورد نتایج پاس همدان در رقابت های این فصل لیگ برتر به خبرنار ایسنا گفت: من هنوز هم فکر می کنم پاس پدیده لیگ برتر ایران است؛ وقتی باشگاهی 24 بازیکن خود را در طی دو سال از دست می دهد اما همچنان فعال و پویا به فعالیت خود ادامه می دهد، قابل تحسین است؛ البته امسال مسابقات را خوب شروع نکردیم اما مطمئن باشید در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی خودمان می رسیم.

بگوویچ در مورد اعتراض برخی هواداران پاس همدان به وضعیت تیمشان اظهار کرد: این اعتراضات هیچ وقت باعث ناراحتی من نمی شوند، ما یک تیم خوب هستیم و مسوولان باشگاه و استان همدان هم از ما حمایت می کنند، هواداران هم باید کمی صبور باشند و با تمام توان از تیمشان حمایت کنند.

وینگو بگوویچ همچنین در پایان در مورد دیدار تیم های ملی ایران و امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: شکی نیست که فوتبال ایران به مراتب قوی‌تر از امارات است و فکر می کنم ایران مشکلی برای پیروزی در بازی روز چهارشنبه نداشته باشد؛ البته فوتبال است هزاران اتفاق و باید منتظر ماند و دید بازی چگونه پیش می رود، آرزو می کنم تیم ایران در این بازی پیروز میدان باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره 1387/08/28 ساعت 16:40 http://ma---2ta.blogfa.com

سلام خوبین؟ مر۳۰ که سر زدین وب قشنگی دارین با لینک موافقم شما مارو با اسم ما دو تا بلینکین بعد خبر بدین که با چه اسمی لینکتون کنیم ممنون بای

سلام دوست عزیز

مرسی به وب من امدین خوشال شدم

وب شما هم جالبه ولی من به ورزش علاقه ندارم

ایشالا موفق باشین همیشه

شاد و خوب باشین بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد