مهاجم روس تبار با پاس همدان قرار داد دو ساله بست

شهباز ارکینوف به بازی با صبا باتری می رسد .

قرار است ATC شهباز ارکینوف تا روز پنج شنبه صادر گردد ، که در صورت صدور این مجوز شهباز مقابل صبا باتری به میدان می رود .  

شهباز ارکینوف که سابقه بازی در تیم ملی امید و بزرگسالان ازبکستان را دارا می باشد ، در حال حاضر یکی از ستاره های لیگ ازبکستان به شمار آمده و در لیگ فعلی کشور خود تا کنون بعنوان مهاجم تیم پاختاکور ازبکستان 13 گل به ثمر رسانده است .

این بازیکنان با جلب نظر کادر فنی پاس همدان به ایران آمده و پس از انجام مذاکرات ، با پاسی ها قرار داد دو ساله امضا کرد .

شهباز که در تمرینات پاس همدان حضور دارد ، در صورت صدور ATC  خود که قرار است روز پنج شنبه هفته جاری  (30/8/87 ) صادر شود ، در مقابل صبا باتری قم برای سبز پوشان همدانی به میدان می رود .

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
مرسی که سر زدید.
ظاهرا وبلاگتون ورزشیه.خوبه.
با تبادل لینک موافقم.
موفق باشید.

با سلام مجدد...منو با اسم (مهر ه ی سوخته) لینک کنید...
مرسی...

سلام علی آقا مرثی خیلی ممنون شرمنده که دیر جوابتون رو دادم آخه چند وقتی هست وقت نمیکنم وبلاگ رو آپ کنم بچه ها یه چیزی گفتن که من باور نکردم از قول شما به من گفته بودن که آقای ثقفی گفته اون بیشعور یعنی من تموم خبر های وبلاگم رو از روی وبلاگ شما میزنم که من هم باور نکردم که شما این طوری این حرف رو زده باشید آخه رابطه من میون این دوتا یکم شکر آب شده از طرفی خبرهای وبلاگ من هم یا از سایت باشگاه یا از خبرگزاری ها
در هر صورت از شما میخوام که باهاشون برخورد کنید و نزارید از اسم شما سواستفاده کنن مرثی حتما شما رو هم لینک خواهم کرد

به امید دیدار در بازی با پیکان در ورزشگاه قدس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد