رمضانی : در مقابل صبا باید در میدان و نیمکت پیروز شویم

با هشیاری در دیدار مقابل صبا باتری می توانیم هم در جنگ میدان و هم در جنگ نیمکت پیروز شویم .  

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان در خصوص وضعیت فعلی تیم پاس همدان گفت : پاس همدان در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار دارد اما این تیم در نیم فصل دوم بسیار ایده آل ظاهر خواهد شد چرا که ما برای نیم فصل دوم لیگ هشتم برنامه ریزی خاصی داریم و مهره های مؤثری نظیر علوی و شهباز را جذب کرده ایم که خوشبختانه آنها را بزودی در ترکیب پاس همدان خواهیم دید .

رمضانی افزود : همچنین در نظر داریم با اضافه کردن یک فوروارد خارجی و یک هافبک چپ داخلی ، ضعف بازیکن در تیم را بطور کامل برطرف کنیم .

وی در خصوص دیدار تدارکاتی تیم خود برابر آلومینیوم سازی اراک گفت : در این دیدار عملکرد خوب و حساب شده بازیکنان بسیار مشهود بود . کادر فنی از تمامی بازیکنان برای این بازی استفاده کرد و در این بازی ما بدنبال پیروزی نبودیم . هدف ما آمادگی بازیکنان تیم بود که خوشبختانه به آن رسیدیم .

عبد الحمید رمضانی با اشاره به بازی دشوار پیش روی تیم پاس مقابل صبای قم اظهار داشت : این دیدار برای ما دو رقابت دارد یکی رقابت فوتبالی و دیگری جنگ حاشیه ای که ما باید با هشیاری تمام هم در جدال  زمین و هم در جدال جنگ روانی بیرون از زمین پیروز شویم.  

همانطور که می دانید صبا باتری قم از لحاظ مهره تیم قوی به شمار می آید و بازی در خانه این تیم کار راحتی نخواهد بود . همچنین با مربیگری فیروز کریمی ما باید در بیرون از زمین و روی نیمکت نیز بسیار هشیار باشیم تا بتوانیم در جنگ حاشیه نیز پیروز باشیم .

وی اضافه کرد : خوشبختانه برای این بازی نه محروم داریم و نه مصدوم . امیدواریم با وجود چنین شرایط مناسبی در تیم و تمرینات منظم بازیکنان در طول هفته ، بتوانیم صبا باتری را در خانه خود شکست دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد