بگوویچ : پاس در نیم فصل دوم به شایستگی‌های خود خواهد رسید

سرمربی تیم پاس همدان گفت: فوتبال دوستان همدانی باید با همدلی و همراهی با کادر فنی تیم پاس زمینه را برای انجام برنامه ریزی سه ساله در مورد این تیم به خوبی پیاده شود.

وی درباره علوی بازیکن جدید این تیم نیز افزود: قرارداد علوی ثبت شده و ممکن است در دیدار آینده برای تیم پاس همدان در نیم فصل بازی کند.

بگوویچ در مورد نحوه برگزاری لیگ بتر فوتبال امسال نیز افزود: لیگ سال گذشته از امسال بهتر و قوی تر بود چون متغیرهای آن کمتر بروز می‌کرد.

وی ادامه داد: امسال ما شاهد هستیم که تیم استقلال تهران ‪ ۱۰‬بازیکن خوب و کلیدی را در اختیار دارد و این امرموجب شده که سایر تیم‌ها از این بازیکنان مطرح محروم باشند.

بگوویچ گفت: با این حال تیم پاس همدان مصمم است که بتواند با همدلی، دوستی و انجام تمرین‌های منسجم و منظم جایگاه خود را در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور ارتقاء دهد.

وی درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران با امارت نیز افزود: تیم فوتبال ایران قوی تر از تیم حریف است و من امیدوارم که تیم ملی ایران پیروز شود اما باید صبر کرد و منتظر برگزاری این دیدار شد.

تیم فوتبال پاس همدان در دیدار دوستانه خود که مقابل تیم فوتبال لیگ دسته اولی آلومینیوم اراک برگزار شد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد .

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن 1387/08/26 ساعت 12:22 http://photo313.blogfa.com

سلام
از اینکه به وب من سرزدید ممنون
وبلاگ شما بسیار زیبا ست.
من که علاقه ای به فوتبال ندارم مجبور شدم تمام وب شما را ببینم.
بسیار کار زیبایی انجام دادید.
امیدوارم موفق باشید.
منتظر حضور مجدد شما هستم.

پرستو 1387/08/26 ساعت 12:34 http://www.pov555.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد