وینگو بگوویچ: دیدار با استقلال‌ تهران دشوار خواهد بود

سرمربی تیم پاس همدان در آستانه دیدار خانگی برابر استقلال تهران بر تفاوت وضعیت پاس با دو تیم پرطرفدار پایتخت تاکید کرد.

وینگو بگوویچ گفت: در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را شناسایی کرده و بازیکنانم آمادگی مسابقه با این تیم پر طرفدار را دارند و تنها دو بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: این بازی قطعا یک بازی دشوار خواهد بود، استقلال خریدهای خوبی در آغاز فصل انجام داده است و بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند و در مقابل تیم پاس بسیاری از بازیکنانش را از دست داد که بهترین‌های آن در همین تیم استقلال حضور دارند ولی ما تنها توانستیم بازیکنان جوان را به تیم جذب کنیم و با این بازیکنان جوان توانسته‌ایم بازی‌های خوبی را از ابتدای فصل انجام دهیم.

این مربی کروات خاطرنشان کرد: نتایج خوبی را کسب کرده و از ابتدای فصل تاکنون 15 امتیاز به دست آورده‌ایم که یک نتیجه بسیار خوب برای ما محسوب می شود.

وی افزود: دو تیم استقلال و پرسپولیس با 8 بازی خانگی و بهترین بازیکنان امتیازی برابر با ما داشته‌اند، این درحالی است که بازیکنانی چون قیدر و علی‌آبادی امسال برای اولین بار در لیگ بازی می‌کنند و وضعیت ما با آن ها قابل مقایسه نیست.

بگوویچ تاکید کرد: استقلال به دلیل نتایجی که در بازی‌ها اخیر گرفته دارای انگیزه زیادی است اما، اگر ما بازی خودمان را ارایه دهیم و با نظم ظاهر شویم می‌توانیم نتیجه خوبی به دست آوریم.

وی گفت: استقلال از خط حمله خوب و بازیکنان فوق‌العاده‌ای برخوردار است. برد‌های اخیر پاس به بازیکنان ما اعتماد به نفس زیادی داده است ولی این بازی یک دیدار دشوار خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد