خسرو حیدری: روز سختی در همدان خواهم داشت

هافبک فصل پیش پاس همدان که قرار است با پیراهن استقلال تهران مقابل تیم سابقش به میدان برود، روز سختی را برای خودش متصور است.

خسروی حیدری بازیکن جوان استقلال گفت: من با استقلال تهران قرارداد دارم و باید با تمام تلاش برای موفقیت آن در برابر هر حریفی بازی کنم، اما این دلیل نمی‌شود که برای حضور در میدان از مریبان سابقم اجازه نگیرم.

این بازیکن افزود : پاس یکی از تیم های خوب‌ لیگ برتر است و با شناختی که از بازیکنان و کادر فنی آنها دارم، اطمینان دارم دیدار با شاگردان بگوویچ یکی از سخت‌ترین روزهای استقلال در لیگ برتر خواهد بود.

حیدری درخصوص شرایط استقلال می‌گوید: بعد از اینکه برابر برق دو امتیاز خانگی مهم را از دست دادیم، حالا باید تحت هر شرایطی پاس را شکست دهیم تا از این طریق فاصله موجود با تیم‌های صدرنشین جدول رده‌بندی را کم کنیم.
هافبک آبی‌پوشان در پایان حرف‌هایش گفت: با وجود اینکه در 10 هفته اول لیگ برتر امتیازهای زیادی را از دست داده ایم، شرایط خوبی داریم و اگر بتوانیم در ضربات آخر دقت عمل بیشتری داشته باشیم، بی شک قبل از پایان نیم فصل اول لیگ رتبه اول جدول رده‌بندی را از آن خود می کنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران در پایان هفته دهم با 15 امتیاز رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده است.

دیدار تیم های استقلال تهران و پاس امروز (سه شنبه) در ورزشگاه قدس همدان برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد